9 Mayıs 2012 Çarşamba

Herkes sandıklara gömülsün!

Dönem dönem aklıma takılan sorular, bir dönem boyunca meşgul eder zihnimi. Günlerden bir gün,kocaman taşlara yazdığım ve kumsala rastgele bıraktığım güzel temenni yazılarımı okuyan var mıdır acaba? Acaba okuyan olduysa aradan geçen bu 4 yılda neler oldu onun hayatında?Dileklerim işe yaramış mıdır? Cevabını asla bilemeyeceğim o kadar çok soru var ki kafamda, cevabı önümde duran soruları görmüyorum,sıra gelmiyor. Şimdi tüm merak ettiklerimi çıkarıyorum tozlu sandıklardan, şöyle bir tozunu siliyorum eskice bir bezle.Kızmayın sakın. Geçmişten beslenen bir ruhum var.Belki de geleceği bilemeyişimizdendir bu geçmiş merakı.Ben tozlu sandığıma gömülüyorum şimdi.Siz de eski bir fotoğraf bulun ve o dönemi düşünün.Elbet bir sandık saklıdır derinlerde*

2 yorum:

  1. neden kısa bu yazı anlatmak istediğini neden bu kadar kısa tutttun.sitem ve pişmanlığını ya da olması istediğin şeyi neden bu kadar kısa anlattın.bu kadar güzel anlatman gereken şeyi bu şekilde anlatman gerçekten hayal kırıklığı.sitem olsun sana bu yazılarını sakın kesme...

    YanıtlaSil
  2. yaptıklarınla sana ypılanları bir karşılaştır hayatta elbette bir haklı neden vardır.!!hayat sana peri masalı sunmuyor.sen bunu hayattan istediğin için hayal kırıklığına boğuluyorsun.ne kadar güzel açıklayıcı bir yazı ancak kısa oluşu doyumsuzluğu mu hissettim.

    YanıtlaSil