21 Şubat 2011 Pazartesi

Kim Bilir ?

Umarsız aşklara kaldırdım kadehimi dün gece.Ben kadehimi kaldırırken belki son otobüs hareket edecekti peronda..ben gitmeliydim koşa koşa cam kenarı olması şart olmayan bir bilet almalıydım kendime.

Gözümü kırpmadığım bir yolculuk yapmalıydım içinde seni barındıran şehre doğru.İlk kez ve son kez gördüğüm yüzlere belki önceden görmüş olduğum ve tekrar göreceğim (kimbilir) silüetlere bakınmalı ve senin sevmediğin o göz halkalarımla inmeliydim malum şehrin otogarında.

Seni bulmalıydım bir şekilde, daha önce bulduğum gibi.yine bakmalıydım yüzüne ve sen yine bir tek gözler değişmezmiş demeliydin.belki o ilk kez seninle arşınladığım yollardan geçerdik yıllar sonra ve ben sana 3 gün sonra gidecek olmanın ben de yarattığı hüznü anlatırdım ağaçlardan ve kedilerden örnekler vererek.

Sonra dönme vaktinin yaklaştığını farkeder, bu kez seninle koşardık farklı yüzler taşıyan otobüse, ve sana son kez sarılmamış olduğumu bilerek duyduğum mutlulukla çıkardım dönüş yoluna..

Bunlar olurken farklı bir şehirde farklı bir barda birisi umarsız aşklara kadeh kaldırırdı belki..belki de ben kaldırırken kadehimi, o otobüse koşmuştur bir başkası..

Kim bilir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder